Deniz Sevgisi

Anı (günlük) yazmak, ölümün elinden birşeyleri kurtarmaktır demiş Andre Gide… Kurtaracak fazla birşeyim yok ama bugün havadan sudan yazmak geçti içimden. İstediğimiz gibi gelmediğimiz bu dünyadan istediğimiz gibi de gidemeyeceğiz … demişti Ömer Hayyam . Doğruymuş ! Ne dünyaya gelirken, nerede, ne zaman , kimin nesi , kimin fesi olarak doğmak istersin diye soran var …. Ne de göçerken sana fikrini soran var… Belki sadece, nasıl ve nerede gömülmek istersin diye bir vasiyetin olabilir… o kadar .Gerisi ,hoca ve pamuk Bilmem ölümden korkarmısınız? Valla ,şahsen ben ecelim ile ölmekten hiç korkmuyorum.. Nasıl olsa her faninin tadacağı bir şeyden ben niye korkayım ki? Ben korkunca , Azrail de benden korkup kaçacak sanki Hem zaten, ölüm gelince hangimiz orada olacağız ki? Azrail gelince zaten ben gitmiş olacağım… belki yolda bana yetişir biraz sohbet ederiz ,molalarda tavla falan oynarız , tavla da beni kandırıp zar falan tutar da beni yenerse , o başka .. İlginçtir, insanlar bir kere bile aldatılınca gerçeklerden de şüphe duyar hale gelirlermiş.. ve her insanın üç kişiliği varmış… Ortaya çıkardığı , Sahip olduğu ve Sahip olduğunu sandığı kişiliği Hangi kişiliğini kullandığına bağlı olarak bilgi , büyük adamı alçak gönüllü yapar , normal adamı şaşırtır ve küçük adamları ise kibirlendirirmiş ! Bu yüzden olsa gerek yüzyıllar öncesinden şöylemişler ki; ” İnsanlara akılları ölçüsünde konuşunuz” Hz.Muhammed ve ”Sizin bütün bildikleriniz , karşınızdakinin anlayabildiği kadardır” demişti Mevlana Siz iyi niyetle birşeyler anlatırsınız , karşınızdaki farklı yorumlar ve bir süre sonra birbirimizi duyamaz anlayamaz hale geliriz, getiriliriz… günümüz dünyasını saran ‘Özgür (ama taraflı) Medya’ ise olayı bambaşka boyutlara taşımak için leş bekleyen it gibi saklanmış bekliyordur.. Bir karmaşa, bir huzursuzluk bir kaos hali almış dünyayı yuvarlıyor… Hayat herşeye rağmen , iki insan arasındaki en kısa mesafe olan gülümseme ile daha kolay daha rahat ve daha sevgi doludur.

Sırf Fırtınalar Yüzünden ,Denize Olan Aşkımız Bitmez

