Demirelden İnciler

>> * Bana Türkiye ‘nin durumunu bir kelimeyle anlatın derseniz iyidir derim. İki kelimeyle anlatın derseniz iyi değildir, derim”

>> *  Nurcular kendisini pek severler ve hep Demirele oy vermişlerdir. Nitekim 

— Ben varım ya…

>>>>  **** Kerhaneleri kapatalım da bizi mi sevsinler

>>> ** Gazeteci: Sayın Demirel, Yıldırım Akbulut için ne düşünüyorsunuz?
Demirel: Bulut buluttur, bulutun akı da buluttur garası da, binaaneleyh, üzerine gonuşmaya değmez

>>>  Ege bir yunan gölü deeldir,
Ege bir Türk gölü de deeldir,
Binaenaleyh Ege bir göl deeldir

>>>  Ecevit Anadolu çocuğu erbakan islamcıların çocuğu da biz o….. çocuğu muyuz?

>>>** “Galibiyetin sahibi çoktur, mağlubiyetin sahibi yoktur. Yenilgi yetimdir!”
>>> *** Efendim siz bize işsizliği 3 ay içerisinde bitireceğinizi vurgulamış ve ‘bunun altını çizin’ demiştiniz ben de çizmiştim. Buyurun.”
– Kağıdı vermene gerek yok. O gün ‘altını çizin’ demiştim değil mi? Çıkar kalemini tekrar. Al kağıdı eline bul o satırları. Buldun mu? Hah tamam; şimdi de üstünü çiz!

