Sen Başbakan görmemişsin!

Dün gece yayına koyduğumuz ve gün boyu ciddi sayıda okunan yazımda belirttiğim hususlarla alakalı gelen yorumlarda dikkatimi çeken bir konu var.

AKP yandaşı veya sempatizanı olduğunu saklamayan okurlarım, yazdıklarımı bir temenni olarak algılamışlar.

Bunların hiç biri temenni değil, öncelikle bunu belirteyim.

Bunlar sadece benim öngörüm.

Türkiye siyasetini yakın takip eden, eli kalem tutan bir insanın öngörüleri de diyebilirsiniz.

Ama asla temenni değil.

Ben o yazımda Baykal’ın istifa edeceğini söylemiştim.

Bugün bir takım çevrelerin beklentilerinin aksine, istifa etti Baykal.

Baykal’a ne bir garezim, ne de nefretim var.

Aksine böylesi kritik bir süreçte, O’nun gibi milli hasletleri dumura uğramamış birinin CHP’nin Genel Başkanı olmasını, Türkiye’nin bir şansı olarak gördüğümü, çeşitli vesilelerle belirttim bulunduğum meclislerde.

Baykal’ın kongreye kendisi yerine bir Genel Başkan’ı seçtirmeye çalışacağını…..

devamı için >>>>>

