Ama ben böyleyim!!!

  • Ben yapamam.. ben böyle olduğum için olmaz. vesaire, vesaire.. Bu şarlatan sizi kendinize hep ispatlıyarak çalışıyor. Maksadıda sizi, siz olarak tutup olasalıkları kısıtlayıp, geleceği kilitlemek. Bu şarlatan o kadar kurnazki sizi sadece beğenmediğiniz hallerinizle kısıtlamıyor. Beğendiğiniz hallerinizlede kısıtlıyor. Örneğin, ben presipli bir insanım değip hayatınızdaki olabilecek mutluluklarıda kısıtlıyorsunuz. Prensiplerinizi, olabilecek mutluluklardan daha çok seviyorsunuz ve bu şarlatan size siz olduğınuzu ispatlayıp duruyor. Vazifesi sizi gene kitlemek, geleceği belli bir cizgi içinde tutmak. Sonunda gene olabilecek güzellikler, mutluluklar olmıyacak ve ölecekler sizimle beraber hayatınızın olabilecekleri.

Bütün bu şarlatanların vazifesi sizi sorumluluktan kurtarmak. Sorumluluk zor tabi bu şarlatanlarda sizi besleyip duruyorki sorumluluktan uzak durun. Hayatınızda nerde ben sorumluyum dediniz orda güçlüsünüz. Nerde bu şarlatanlar yaşıyorsada orda gücünüzü teslim ettiniz. Bakın sorumlu yaşayıp ölmek var yada haklı bir kurban olarak yaşayıp ölmek var. Birisi ötekisinden daha iyi veya daha kötü demiyorum. Ama uyanında bir deneyin öbürünü diyorum bakalım ne keşfedeceksiniz mutluluk hakkında.

 

Not : Mutsuzluk Oyunları başlığı altındaki yazıların bir kısmı/tamamı ‘mutluolmakistiyorum’ adlı siteden alıntılanmıştır
