Ama ben haklıyım!!!

  • En büyük şarlatan. Niye? İnsan oğlu haklı olmayı, sevgiye, mutluluğa, başka insanlarla yakınlığa, hayatta olabilecek her türlü güzelliğe tercih ediyor. Yani etrafta “ben haklıyım” diye gezmeyi ve öyle yaşayıp öyle ölmeyi, bir ilişkiyi düzeltmeye, bir olasalığı gerçekleştirmeye tercih ediyor.

Komik değilmi? Bu şarlatanın insana verdiği tek şey “ben haklıyım” dedirtmek ve insanı bu kilidin altında tutmak ve ölene kadar olabilecek güzelliği, mutluluğu önlemek.

Bakın bir hayatınıza, ilişkilerinize. Nerelerde ben haklıyım diye geziniyorsunuz? Nerelerde gidip ona buna o masalınızı anlatıp onlardan “evet abi haklısın”ı duyup o şarlatanı hayatınızda yaşatıyorsunuz? Nekadar müsade edeceksiniz bu şarlatanın hayatınızdaki kontrolüne? Olabilecek güzellikleri mutlulukları öldürmesine nekadar müsade edeceksiniz? Unutmayın bir gün öleceksiniz ve olabilecek güzellikler, mutluluklarda sizle ölecek. “Ben haklıyım” kazanacak. Haklı öleceksiniz ama MUTLU DEĞİL !!

“Ama ben haklıyım” şarlatanının birde göbekten bağlı bir kardeşi var onun adı da “sen haksızsın.!!”  Evet ben haklıysam başkası haksız… ben doğruysam başkası yanlış….

